Bebeğim 4 ay 25 günlük haftasonundan beri huzursuzluğu var eve girmek istemiyor dışarıda çok mutlu ama eve girince inanılmaz derecede bağırıp ağlıyor durduramıyoruz eşimin işi dolayısıyla dün gece arkadaşımda kaldım gece çok rahat uyudu emmek için kalkmadı bile gündüz de 9 da uyandı arkadaşımın evinde kendi kendine oynadı oyalandı biraz önce eve geldik yine aynı şekilde ağlamaya başladı şimdi uyuttum kıpırdanıp ağlanıp duruyor neden böyle yapıyor anlam veremedim bana bi yardımcı olun lütfen gazı yok karnı da tok eminim