Semabolatt 2. 3.ayda bile kucak çok istemiyorlar bence bol bol kucaklayın o günler çok özleniyor.Yardım edecek biri varsa rica edin yoksa kanguru veya sling ile bebeğiniz kucağınızda yapın işlerinizi emin olun daha rahat uyuyacak şuan tek ihtiyacı olan süt ve sizsiniz 🌸