Arkadaşlar 1 aydır kabızlığı var çok zor ağlayarak yapıyor doktora gittik idrar testi istedi kız olduğu için verdikleri torba bi türlü dolmadı alamadılar idrar olmadan bişey yapamam dedi. Çok üzülüyorum önerisi olan var mı. Kayısı, kabak, erik vs denedik zeytinyağı da içirdim fayda etmiyor 🥺