Cuma günü kusma ve ishal vardı o geçti çok şükür ama şimdi dünden beri gündüzleri iyi gece ateşi 37.4 37.5 bu civarda seyrediyor. Çok koyu burun ve geniz akıntısı var. Gece öksürük krizi geliyor. Geniz eti büyümesi var 15 gündür nazoster ve zyrtec kullanıyoruz zaten. Ama bu gece yükselmeye çalışan ateş sinirlerimi bozuyor ya. Yaşayan var mı aynı durumu ?