Alyaamom benim kızım da 2 yaşında. 2 aylıkken farkettik ilk. açtıkça tekrarliyor, en son kullandığım krem ise yaramadı şuan hala var kısmi yapisiklik. Başka krem yazdı doktor ama pahalı Bi krem yazmış alamadım hala. Siz hangi kremi kullanıyorsunuz? Bildiğim kadarıyla tekrarlayan yapisiklik daha kuvvetli oluyor o yüzden aynı kremini faydasını görmedim. Kullandığınız krem iyiyse bilgi verir misiniz