kirikkalp kestiğimiz ilk gün bende de olmuştu, ben 1 2 gün böyle sabah uyandıktan sonra falan aşırı şiş hissettikce elimle o şişliklere masaj yaparak sagdim biraz rahatlayana kadar, 2 3 gün sonra hiç böyle bişeye gerek kalmadı hiç öyle şişlik olmadı.