Melikemaraaz Kızlar rapor parası aldınız mı aldıysanız ne kadar aldınız ben temmuzda doğurdum daha almadım raporumda bir yanlışlık yapılmış merak ediyorum
MerveKantekin23 Melikemaraaz bende 27 Temmuz da doğum yaptım 7 kasımda rapor sürem bitiyor ondan sonra çalıştığım firma onaylayacakmış ondan sonda yatacakmış benim bilgim bu şekilde bende henüz ödeme alamadım
Melikemaraaz Benimde özel sektör ama işte raporumda hata var 20 ekimde bitiyor raporum düzeltilir mi bilmşyorum yarın sgk ile görüşücem