kevsernurr Kızlar normal doğum sonrası kabızla beraber makat çatlağı durumu yaşayan var mı :( haftalardır çok kötüyüm doktor emzirdiğim için ilaç veremem dedi başına gelen veya farklı çözüm önerisi olan var mı nasıl geçebilir
evlerkadar kevsernurr suan bende de var makat içine sıkılan krem verdi doktor büyük tuvaletım gelmeden sıkıyorum yumuşak çıkmasını saglıyor üç gündür sadece çorba içiyorum domates narenciye tarzı mandalıne portakal kola baharatlı salçalı hiç bir şey yemiyorum yayla çorbası kabak çorbası bamya vs sadece yedıklerım bol bol su ıcıyorum kantaron ve çörekotu ufağını pamuğa koyup bekletiyorum tabi önce batikonla siliyorum böyle bıraz duzeldı gbı ama ilk günler felaket kanama ve ağrım vardı yemene ıcmene dikkat et bol su tüket biri dereotu ıyı gelıyor demıstı onu da tüket ılık suya otur geçer ınsallah
Ensensr13 kevsernurr doğumdan beri aynı sorunu yaşıyorum😒tam iyileşiyor tekrar başa sarıyor.. Şimdi lavaboya girmeden vazelin sürüp yumuşatıp öyle giriyorum lavaboya. Daha iyi geliyor. Bide bende basurda var😓
Lilaliya Htcypc bence sezeryan oldum basur nedir bilmiyorum catlakta yok ama orta kısım varya orada çok acayip bir kaşıntı var gideiyorm valla doktora utanıyorum desem yeridir ne yapabilirim bilmiyorum kesik gibi birşey oluşmus
Umut35 Canım aynı sorun bende de var emzirdiğim için doktor sadece anestol pomad krem yazdı uyuşturma etkisi olduğu için ağrıyı kesti ve sıcak suya otur bol bol günde 3 defa yapıyorum kurulandıktan sonra zeytinyağ sürebilirsin bölgeye şimdilik böyle ilerliyorum
acemianne97524_ Umut35 bende anestol pomad , prokto gyvenol ve 1 tane daha krem vardı adını hatırlayamadım hiç fayda etmemişti
Yusufayse Gecmis olsun,bende de oldu,kayisi suyu,hosaf iyi,bol su ve hareket halinde olmak iyi geldi bana..
kevsernurr Herkese çok teşekkür ederim 🥹 gerçekten berbat bir şey uyku uyuyamıyorum resmen yazılanları deneyeceğim mutlaka inşallah işe yarar
sedasayan1111 kevsernurr ben unutursam da mutlaka yaz 3 krem verdi benim ameliyat olacak kadar kötüymüş çok düzenli kullanmasam da çok şükür şuan iyiyim sana krem isimlerini vereyim sabah mutlaka kullan özellikle lavaboda önce ve sonra ben ağlıyordum ekstra rapor aldım ise gidemiyorum rektal muayene sırasında doktoru oldurecektim oturdum ağladım
acemianne97524_ kevsernurr Selamünaleyküm bende senin gibiydim doğumdan çok makat çatlağı neni zorladı inan ki. Dediğin gibi benim doktorumda emzirdigim için hiçbir şey vermedi.Duphalac şurup verdi kabızlık icin. Sonra bir yakınımız hametan krem tavsiye etti. Duphalacla birlikte kullandım 3 günde iyileştim çok dukur tavsiyeederim Şurubu sabah öğle akşam içtim kremide sürekli olarako bölgeye sürdüm
kevsernurr acemianne97524_ Aleykümselam ay mutlaka denicem dediğiniz gibi doğum bu kadar mahvetmedi beni