gkcepln Merhaba biberonumuz kırıldı bebeğim kolik tekrar alma imkanım yok satan varmı acaba geniş ağız Dr.browns biberon şişesi lazım
bircn1 gkcepln konunuzdan alakasız ama aynısını aldım kızım akışından dolayimi nedir diğerinemi alıştı ne onda mamayı içmek istemedi nedendir
Adenimin gkcepln canım yanlış anlama ama istediğin şey hiç sağlıklı değil bebeğin için borç vs bul ama 0 al kesinlikle
gkcepln bircn1 Bizimki de doğduğundan beri onunla içiyor şuan 8 aylık ama hâlâ 0 numara emzik kullanıyordu tıkanıyor hemen diğer biberonlardan