Canim anneler selam🌸
Kizim 10 aylik ve meme emmeyi birakti ek gidayla fazlaisyla doyuyir diye dusunuyorum. Ancak bir kac gundur emzirmiyorum ve gogus uclarim fena sekilde kasiniyor bu konuda fikri olan varmi. Ayrica emmenin birakilmasi sonra dikkat etmem gereken yada yapmam gereken birsey var mi?