Bebeğim 3 aylık. gündüz uykuları maksimum 30-45dk . sürekli uykulu ama uyuyunca devam edemiyor 30 dk uyuyup uyanıyor. gece 11 den önce uyutamıyorum . gece saat başı uyanıyor. 2 saat deliksiz uyudupu hiç olmadı . bitik haldeyim çok tükendim. hayatım onu uyutmaya çalışarak geçiyor başka hiçbir iş yapamıyorum. ne tavsiye edersiniz. 4 aydan sonra uyku danışmanlıpı almak istiyorum o konuda da tavsiyeniz var mı?