Kizlar selam
Oglum 2 yaşında. Sabah uyandıktan 5 saat sonra öğle uykusu, öğlen uyandıktan 8 saat sonrada gece uykusu uyurdu normalde. Saatleri şöyleydi sabah 6.30 7 kalkış, 11.30 12 öğle uykusu, 13 13.30 uyanış, 9 9.30 gece uykusu. Ama artık sabahları hava aydınlqnmadığı için 8 de uyanıyor bu yüzden gece 22.30 da falan uyuyor. Emziği bıraktık zor uyutuyorum zaten.. takıldığım konu 2 yaşında bir cocuk için 22.30 geç değil mi? Ama cocugada hak veruyorum daha uykusu gelmemis oluyor. Sizin dusunceleriniz nele saatleriniz nasıl?