ByAslan v8 kullanıyorum tutma yerini elle tutuyorsun parmak basıyorsun yani çalışması için boyutu büyük ben çeyizime almıştım satıp v12 almayı düşünüyorum çünkü şarj göstergesi var onda v8 de yok bi anda bitiyor bilmiyorum şarjı ne kadar kaldığını birde v12 çok kibar otomatik düğmesi var bence V12 daha mantıklı en azından ilerde satmak istersen daha değerli olur üst model oldugu içim