Seymmaa
Bebeğim sadece 2.5 ay emdi. O süre zarfında aynı şekilde kusuyordu reflü yatağı kullanmama rağmen. Doktorumuz yediklerine dikkat et demişti alerjisinden olabilir demişti. Sonradan da mamayla devam ettik ve reflü çıktığı için (çok deneme mama yapmamıza rağmen)doktorumuz Aptamil Ar özel reflü maması kullanmamızı tavsiye etti ve şükür ki ondan sonra kusmalarımız yok denecek kadar azaldı. Yani emziriyorsanız belki yedikleriniz dokunuyor olabilir. Mama veriyorsanızda reflüsu varsa ona uygun mama kullanabilirsiniz doktorunuza danışarak. Biz şuan 7.5 aylığız hem alerjisi var hemde reflüsu ona göre mama ve ek gıda veriyorum.