Gonca_0 Gazı olduğu için bebeğim durmuyo bazen gazı çıkıyo ama tamamı çıkmıyor galiba internette gaz damlası zararlı yazıyor bi doktor öyle söylemiş damla yerine gazını iyi çıkarması için ne yapabilirim en sağlıklı şekilde bilgisi olan var mı ?
UcuBulunamayanBant Gonca_0 yani ben oyle bisey duymadim acikcasi zararli olsaydi doktorlarda yazmazdi diye dusunuyorum çok bi araştırma yapmadım ama pek zannetmiyorum
eymenin_annesi34 Gonca_0 yani doktorum ilaç olan gaz damlasını değil de bitkisel olanları tercih etmemi slylemişti zinco kullanıyoruz ve iyi geldi çok şükür
Anneemm1611 Gonca_0 canım rezene çayı iç birkaç çay kaşığı bebeğe de içirebilirsin doktoruna sorarak ben gaz problemini öyle çözdüm hem kendim içtim hem azıcık ona da verdim artık kendi pıtır pıtır yapıyo çok şükür
Gonca_0 Anneemm1611 rezene hergün iku bardak içiyorum farklı zamanlarda bide kimyon çayı içiyorum o da iyi geliyor diyolar genede ağlıyor ya