Kızlar bugün doğum yaptım çok şükür 🙏🏻 Ama emme refleksi tam gelişmemiş dediler tutmuyordu memeyi nereden baksanız 5-6 saat bi tuttu bi tutmadı en son emme refleksi tam gelişmemiş diyip yenidoğan yoğun bakım ünitesine aldılar benim sütüm saatlerdir 1 damla bile zor geliyor emzir gelir diyorlar ama yok yenidoğan yoğun bakımda ve sonrasında nasıl ilerliyor süreç