

Kizlar bu ney ya gozunuzunu sevim. Uyuz dediler. Kac ilac kullandik yok hicbir fark yok sönüp yenileri cikiyo sürekli. Bizde hicbir kasinti iz vesaire yok. Kizimda da el ve ayakta cikiyo sadece. Delircez artık. Uyuz disinda ne olabilir acaba. Hic basina gelen var mi. Cok iyi bir cildiyeci tanidiginiz var mi. Mahvolduk ya