Benim oğluma da oldu korkmayın korkulacak birşey yok içinde birazcık parçası kalmış oluyor ve tütsü gibi bir çubukla yakma işlemi yapıyorlar saniye sürüyor sadece oğlum hiç ağlamadı bile sizde içinizi ferah tuttun hayırlı evlat olsun inşaallah size vatana millete🤲🏻