Busrabbb bizde bu sabah 1.doz bexsero ve nimenrix yaptırdık.2.doz da rota oldu. Aşırı huysuz, emmek dahi istemiyor. Akşam üzeri ateşi 37.5 dolunca calpol verdim. Şimdilik hafif ateşi var. Ayaklarının altına limon süreceğim birkaç saat sonrada birer dilim limon koymayı düşünüyorum. Bu yöntemi ablam 2 yeğenimde yapmıştı deneyeceğim. İnşallah yarına atlatırız :(