Hanımlar merhaba ben normal doğum yaptım 5 gün sonra kırkım çıkacak doğumdan sonra ebe kırkın çıkınca doktora kontrole gel dikişlerine bakılsın demişti ama doğumum çok zor geçtiği için travma oldu bende ne doktoru görmek istiyorum ne de o çatala tekrar yatmak istiyorum😔 Gerçekten o hastaneyi o doktoru tekrar görmek istemiyorum çok gerekli mi acaba o kontrol sadece dikişe mi bakıyor off😔