Gakkoyenge normal mi bilmiyorum ama, tavsiye olarak ben böyle yapıyorum belki fikir olur. Doktora gitmeden notlarıma soracağım her şeyi yazıp, hastanede yapmam gerekenleri not alıyorum böylelikle kafamda soru işareti kalmıyor, doktorun söylediği önemli olanları da bir dk yazmam lazım unutuyorum sürekli diyorum o da yardımcı oluyor onları da not alıyorum iyi oluyor böyle