Kızlar bebeğim 56 günlük. Gaz sancıları yaşıyoruz kakasını yapamadığında ağlıyor ama öyle şiddetli değil, emziriyorum ondan sonra uyuyor. Ama sabahları 5-6 gibi bazen 7 gibi uykusundan ağlayarak uyanıyor, emziriyorum uyuyor yarım saat geçmeden ıkınmaya ağlamaya başlıyor, kendini sıkıyor. Tekrar emdirip uyutsam da çok geçmeden yine ıkınarak ağlayarak uykusundan uyanıyor bu böyle saat 8-9’a kadar sürüyor bazen. Kucağıma alınca veya salona geçince ağlaması da duruyor. Nadiren biraz daha devam ediyor ağlaması ama gündüzleri olmuyor. Gündüzleri genelde kucak istiyor, biraz koltuğa falan bıraksam hiç şaşmaz 5-10 dk sonra ağlamaya başlıyor kucağıma aldım mı susar hemen. Yine bazı günler gündüzleri nadiren de olsa ıkınıp ağladığı oluyor gazını atamadığında. Kolik mi acaba oğlum? Anlayamıyorum. Ayrıca kolik kelimesinin tam anlamı ne onu da tam bilmiyorum