Gakkoyenge 7 ekimde sezaryan oldum sağlık ocağına pansumana gittiğimde artık korseye başlayabilirsin dedi bugün ağrım azdı korse kullandım ağrım çoğaldı dikiş yerlerim ağrımaya başladı normal mi ? Siz ne zaman kullanmaya başladınız
Gakkoyenge Yazmelegi_ doktor kontrolüne gidemedim başka şehirde doktorum ben başka şehirdeyim sağlık ocağındaki ebe sar göbeğini dedi hatta tülbent bile olur dedi ben korse kullandım yara yerinde bir sorun yok kullan dedi
Yazmelegi_ Gakkoyenge bazılarına doktor onermiyor o yüzden dedim bana doktorum 15 gün sonra kullan demişti bende külot korse kullandm eğer yara yerinde sıkıntı yoksa bisry yoktur ister istemez gergin tuttuğu için acımış olabilir