19,5 aylık kızım. Üstünü kalın da ince de örtsem , bir sıcak bir soğuk oluyor. Uyku tulumunda da aynı şekilde. İnce pijama normal pijama en son kısa kollu zıbınla yatırdı. Tabi üstünü örterek açarak dedim sonuç hep aynı.. neyi yanlış yapıyor olabilirim? Hiç örtmezsem üşür diye korkuyorum.