GulRengi sedasayan1111 Herhangi bir sebeple onunla ya da bununla bir savaş çıkarsa görünen o ki müslümanlar tarafından biz de yalnız bırakılacağız. Yapacak birşey yok. 1 canımız var, en azından şereflice ölelim. İnşallah bağışlanırız 🤲🏻
GulRengi GulRengi Vallahi ben artık ne diyeceğimi bilemiyorum. Bunlar insan değil, bunlar hayvan değil. Hayvandan da aşağı yaratık bunlar❗️❗️❗️
Sekerpare_ GulRengi Sabah oğlumla kahvaltı yaparken oturdum hüngür hüngür ağladım bunlar nasıl can verecek kahroluyorum haberlere bakamıyorum çaresizlik ne kadar zor allahım yardımcıları olsun inşallah
Sun_mom GulRengi https://www.trthaber.com/haber/dunya/abdde-filistinli-aileye-bicakli-saldiri-1-cocuk-oldu-803928.html bakabilirsin canım.Inan aklım almıyor bu kadarı olamaz diyorum.
GulRengi Sun_mom Şuna bak ya yaşlısından çocuğuna bu nasıl bir boyutta nefret? Bir tanesinden bile hesap sorulamıyor ya yazıklar olsun bu müslümanlara