Bebeğime ek gıdada tadımlara başladık .Her anne gibi sağlıklı ve doğal olanı yedirmek istiyorum fakat paketlerdeki organik unların ,makarnaların vs ticari pazarlama mı yoksa gerçekten alınması gereken şart şeyler mi olduğundan emin olamıyorum .Öyle beslenirse İlerde daha seçici olduklarına veya daha alerjik olduklarına dair rivayetler mevcut .Bilimsel açıdan herhangi bir çalışma bulamadım .Tuzsuz ve rafine şekersiz ,beyaz unsuz (alerjik değilse) yoğurdu peyniri kendim yapacağım şekilde tarhanayı da makarnayı da normal bizimkilerden yedirmeli miyim bilmiyorum .Kayınvalideme göre çaya ekmek bandırdıgı çocuğu mükemmel yetişmiş ben abartıyorum ,eşime göre de delirmişim ne gereği varmış😂 Merak ediyorum sizlerin bu konudaki tecrübeleri,önerileri nedir ?