rozeriin Sezeryan doğumdan sonra ilk ağdanızı ne zaman yaptınız, bazıları çok acıdığını bazıları da acımadığını söylüyor ama hala cesaretimi toplayamıyorum yaptıranlar bi beni rahatlatabilir mi😄
Asliormancii rozeriin 3 aylıktı sanırım aynı acıyor üste çok yapma gerekirse o tarafı alma elinle yol ben elimle yol üstün elime agda sürüp
Semihinannesi rozeriin ay hatirlamiyorum ama hormonlar duzene girene kadar çok kıl çıkmamişti😃birde tavsiyem karınca yumurtasi yağı satıliyor kıl köklerini inceltiyo ve azaltiyo böyle ip gibi tutup cekince elime geliyolar okadar kökleri inceldi deneyin derim her agdadan hemen sonra süruyosunuz iki gün okadar şuan rahatim 3ayda falan anca alincak gibi oluyolar valla
rozeriin minikailem01 kişiden kişiye göre değişiyormuş ben doğum yapalı 50 gün oldu ama hala yüz üstü yatamıyorum biraz ağrı oluyor o yüzden cesaret edemedim
miracveannesii Kızlar tam dikiş yerindekileri nasıl alıcaz ya bende normalde sigaraya gidiyordum 31 gün oldu doğum yapalı 40im çıkınca malum gidicez kontrole ama napcam bilmiyorum tavsiyesi olan varmı