OglumAlp bende aynı şekilde işe gidiyorum sabah bazen öğlen birde akşam emiyor sabaha kadar tabi ben yokken ben varken yemediği şeyleri yiyormuş ama ben varken nerdeyse hiçbirşey yemiyor biryerde okumuştum annede süt olduğunu bildiği için ek gıdayı red ediyormuş nasıl olursa annem var yani süt var düşüncesiyle hatta birisi sırf büyüzden emmeyi bıraktırmış doktor tavsiyesi üzerine ek gıdada düzelme olmuş 1 yaştan sonra anne sütünden yeterli kadar alması gerekeni almadığını ve buyüzden ek gıdanın artırılması gerektiğini söylemiş
Sanırım bende bu gidişle iyi bir doktora başvuracağım