Masalberra Goktugduru teşekkür ederm anlamaz maalesef hanımefendi ısrarcı bedava vermemizi istiyor heralde
Masalberra noluyasanagenemiros teşekkür ederm canm benm şuanda iplik fiyatları çok pahalı o yüzden bu fiyatlar zaten eğer 100 200 tl ye yapsak bizim kazancımz olmayacak
Opecert Bence cok uyguna veriyorsunuz biz oglum icin ördürmüştük gecn sene bide 3 parca kapuşonlu üst 1 hırka 1 süeter 1 atkı bere takım 1500 liraydı fiyatı birqz daha arttırmanızı önerirm hadsizlere de kulaklarınızı tıkayın
bengonca Hepsi çok güzel emeğinize sağlık. Fiyatları da çok uygun. Hayırlı bol kazançlar. Sayfanız varsa yazın takip edelim
Masalberra bengonca yok canm bu yıl başladım henüz sayfa açmadım inşallah biriktirip öyle açmayı düşünüyorum
Arenilay- Masalberra konudan bağımsız bu yataktaki battaniye bendede var çok güzel ya 🫠 hayırlı satışlar benimde kayın valide örüp örüp yolluyor olmasaydı alırdım çok güzeller hepsi eline sağlık🌸🧡