panikmom bence normal 3.ayjnda dış çıkaran var bebege bağlı benim kızım 6 buçuk aylıkken iki diş birden çıkardı şuan 10bucuk aylik o 4 ay içinde toplam 7 dışı oldu doktorumuz normal dedi bir kere geldimi artık mecbur devamı sırayla geliyor dedi önemli olan 3-4 aylıkken gelmemiş dedi