Bet-mirac15 Oğlum 3 aylık, kırkim çıkmadan bir kere adet oldum bi kerede geçen ay oldum. Bu ay hala olmadım. Bu düzensizlik normal mi? İkinci falan yolda değildir demi😅
Nefesmihra Bet-mirac15 bende aynı durumu yaşadım ve şuan kızım 5 aylık bebeğim 12 haftalık hamileyim🤦♀️
Bet-mirac15 SevimliHayaletCasper doktorum emziren anne hapı verdi fakat onunda bazı yan etkileri varmış psikolojik açıdan o yüzden hiç kullanmadım.
evam15 B1elf sezeryanmıydı sizin doğum peki ben de 2. İstiyorum ama cesaret edemiyorum çok zor geçiyor benim gebelik bide sezeryan oldum korkmasam yaparım ikiz gibi büyütürdüm 😁🥲
tomvejerry Bet-mirac15 ay canım senin için sormadım onu bi anne yazmış 5aylik kızım var şuan 12 haftalık hamileyim diye
Bet-mirac15 -Mucizem eşim korunuyor hep korunmasız değildik. Bu düzensizlik yeni doğum yaptığım için midir onu bilemedim
B1elf evam15 benimki sezeryandi evet. İlk hamileligim yatakta geçmişti felaketti ama 2. Hiç yok gibiydi sadece karnım büyüdü 😂 ameliyatında zor olur dediler onda da şükür sıkıntı olmadı hatta etrafimdaki cahil kesim dikişlerin patlayacak öleceksin bile demişti 😂
Rosemaryy evam15 benim iki oğlum arasında 14 ay var. Benim de sezaryen ikisi de . Hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür:)