Aslyyyy ben hamileyken çatlak olmaması için kullandım çatlak oluşmadı hiç ondan mı kaynaklı bilemiyorum. Tüylenme se olmadı. Bebeğimin de yüzüne sürüyordum ilk doğduğunda sivilce gibi şeyler vardı geçti ama zaten geçecek miydi yoksa ondan mı geçti bilemem🤷🏻♀️