Kızlar bebeğim 7 aylık. Malesef bronşiolit oldu. Doktorumuz cortair ve ventolin verdi. Bizde nexus buhar makinesi var onla veriyorum fakat bebeğim uyanıkken kesinlikle tutturmuyor yüzüne. Uyurken versem sorun olur mu ? İlla o maskeyle mi vermem gerekiyor yoksa azcık burnuna yakın tutsam olur mu ? Birkaç yerde dik şekildeyken verin demiş ama dediğim gibi uyanıkken istemiyor. Verimliliği düşürür mü bu durum ?