Gzm88 16 aylık bir oğlum da benim var atak dönemindeyiz her hayıra ağlama zamansız istekler eve girmek istememeler bizde de var bir de gece uyanmaları başladı. Kuralları öğreniyorlar, anne babanın sınırlarını öğreniyorlar ağlayarak birşeyler başarmaya çalışıyorlar kendi benliklerini ortaya koyacaklar ya.. Yapabiliyorsanız sakin kalın yakın zamanda normale dönecektir.. Ben evde oyalanması için kendim oyun hamuru yaptım onunla birşeyler yapıyoruz bir de yıkanabilir bebeğe uygun boya kalemi aldım onunla defter karaşıylruz hoşuna gidiyor