Evet kızlar rahim ağzında yarası olan var mı? Bende enfeksiyon da varmış doktor fitil ve ağızdan alınan antibiyotik verdi. Bide smear testi istedim sonucu 1 hafta sonra çıkacak. Hamileyken de bu yara vardı bende ama doktorum üstünde durmadı. Doğumdan sonra kendi kendine geçmiş. Şimdi doğumun üstünden 1,5 sene geçti tekrar oluşmuş. Şikayetim yoksa smear de temiz çıkarsa doktorum bir şey yapılmasına gerek yok dedi. Bu arada bende Rahim ağzı kanseri aşısı var onun içinde doktorum smear sonucundan korkma temiz çıkar dedi. Lekelenme kanama gibi şikayetler olursa ve bunlar şiddetlenirse yarayı yakabilirim dedi birtek