Damlanurrr keremaliii valla eşiniz yakınınız tutup kalacaksınız korkmayın korktukça iyice yatağa bağlı kalıyorsunuz emin olun ne kadar yururseniz süreç o kadar kolay ilerler bebeğinizin size ihtiyacı var ben sezeryani olduğum günün ertesi günü oğlum için bir yokuşu koşa koşa gittiğimi biliyorum biz anneyiz evladımız için yapamayacağımız şey yok
Gmz5560 keremaliii cesaretli ol canım canın yanıyor evet ama canim aciyor yapamıyorum deme ben ilk destekle kalktım diğerlerinde destek istemedim kendim kalktım🥰
Lilybaby keremaliii beni eşim kardeşim ve babam birlikte kaldırmıştı. İlk gün çok çok zor haklısın canım ama ertesi gün yürüyüşe başlamıştım. Sen annesin artık her türlü gücü kendinde bulacaksın merak etme
Aryakus2828 keremaliii kalkarken kafanızı yukarıya kaldırın kesinlikle yere bakmayın yavaş yavaş yürüyün acele etmeyin nasıl olsa bol bol koşturucaksınız artık🥰
Dmlgnr Kalkarsın kalkarsın yalnız yere bakma çünkü kan şekerin düşebilir kalkarken biraz baş donmesi oluyo haliyle açsın kalktıktan sonra da sabah bol bol yürüyus yap çok önemli
ftmnr1523 İlk gebelikte rahat kalkmıştım. Ama ikincide zorlandım. Ama sonuçta kalktım yani.😊yere değil karşıya bakın. Bir de mesela ben direkt çıplak ayak yürüdüm. Terlik vs uğraşacak güçte hissetmedim kendimi
Nurcanben keremaliii çok rahat kalkmistim valla midem bulanmışti ama o yüzden geri oturmustum 2 3 dakika sonra tekrar kalktım kalkış o kalkışti 😂
Nurseoz_55 keremaliii kayınvalidem kaldırmak için eşimi bekledi ama boşuna beklemişiz onlar olmadan da kalkarmışım düşünme çok dikiş yerini bol bolda yürüyüş yap kayınvalidem yere bakma bayılırsın dedi ama baktım bayılmadımda geçmiş olsun 🥰🥰
avokadosever keremaliii korkma korkarsan çok zor kalkarsın bebeğin için cesaretini topla. Benim koluma girdiler annemle eşim ama o şekilde canım acısı annem tam karşıma geçti ben annemin omuzlarından tuta tuta kalktım sonra koluma girdiler. İlk 1-2 adım at sonrası kolay 🌸
keremaliii Anaaaam valla kalktım ya öyle böyle oldu yani çok şükür acaba yürüdükçe ağrılarım hafifler mi 🥹