2aslanmom keşke doğduğu zaman verseydin üstüne düşersen alışırsa alışır yoksa biraz zor. İlk kızım da 1 haftalıkken denemediğim emzik kalmadı yok çilek yok bakkal o bu derken 5-6 tane emzik denedik emmemişti. 1 aylıkken eşim Philips aventin emziğini aldı onu da bi iki emip bırakmıştı, ikinci kızımda en ilk emzik aldım Philipsin 😂 Oda öyle böyle emiyor işte uyuturken falan veriyorum oda ağzında tutmayı bilmiyo emerken çıkarıyo ağzından 😃 ama büyük rahatlık oluyo beş dk emse bile