Kızlar merhabalar. Doğumgünü için düşüncelerinizi almak istiyorum. 1’den-6 yaşa kadar olan çoçuklarınız için dış mekanda doğumgünü organizasyonu düşünür müsünüz hiç? Bir mekanda yani. Mesela doğumgünü organizasyonu yapan mekanlar varmış, balon süslemeleri, masa süslemesi, konsept çekimler, fotoğraf çekmek, palyaço müzik gösterisi vs, yaş pasta ve içecek ikramı oyun aktivite alanı vs yapıyorlarmış. 7500₺ fiyat verdiler 50 kişiye kadar karşılıyorlar bu fiyata. Sizin düşünceleriniz neler?