Hertelden Hertelden valla satılsa bari birkaç ürün bende çocuğuma kışlık birşeyler alsam sürekli paylaşıyorum ama soran yok
papatya_1125 Hertelden Ya aslında şu astronot mont çok güzelmiş kızı olanlar alabilir.montlar in çok temiz.bebek bezi kaç numara kullanıyorsunuz
Hertelden papatya_1125 valla inan yiğenlerim in montları hep onlar varlıklı teyzemden aldım durumum yok sağolsun bişey istemedi oda verdi diye bez önlem de 5 molfix alabilirsem 6 kullanıyordım şuan ikiside yatağa taşıyor sebebini anlamadım
papatya_1125 Hertelden bende bebem natural var 50 adet kaldı.bezi bıraktık çok olmadi alalı. İsterseniz bakın.papatya1475 gardrops . Benim oğlum var yoksa kacirmazdim
papatya_1125 Hertelden 50 tane 150 ye koydum tanesi 3 lira.normalde 6.5 biliyorsunuz.130 da olur .Bir ay önce almıştı.yavas yavaş bırakınca kaldi