Nurrr3 Migrenim tuttu 15 aylık emziriyorum apranax dört var sadece evde içsem ne olur bilgisi olan yazabilir mi
Sibtug Nurrr3 paroldan başka bişey içemiyosun üzgünüm ben de migren hastasıyım ölüm gibi bişey oluyor bilirim🤦♀️