bebeğim 5 aylık sütüm çok aşırı tazyikli aşırı ama şuan da da öyle 5 ay oldu tazyik geçmedi hala emzirirken heryer süt oluyo resmen ve az bısey emıyo 5 dk içinde 10 kere boguluyo resmen çocuk sonra sinirleniyo ağlamaya başlıyo ve karnı gurul gurul emerken bu nasıl geçer allah aşkına ya 😞💆♀️