Merhaba anneler
bebeğim 2 ay 22 günlük .Dün atağı bitti , bitti bitmesine ama bu seferde iştahı acayip azaldı ne emiyor ne mama alıyor 😞 sürekli uyuyor . Resmen bir günde huy değiştirdi
ateşi felan yok uyandığında gülücükler atıyor sadece uyku sersemi gibi ..Neden olmuş olabilir resmen saatlerce aç kalıyor 😞😞 zorla 30 cc alıyor , sadece geceleri uyku sersemi besliyorum 😞 ne olur akıl verin götürsem mi doktora