aslansmoms kusmanın her türlüsünü yasadım kızımda. Ne yaparsam yapim etkisini görmedim. 6 aylıkken kesildi cok şükür. Reflü maması, reflü ilacı filan da kullandım. Organik mama filan da kullandım etki etmedi. Anne sütü, mama ile ilerliyordum. Ben ağlıyordum ilk zamanlar ileride düzeliyor cok şükür umarım sizin o kadar sürmez.