Merhabalar bebeğim 40 günlük oldu bu süreçte yüzünde isilik gibi döküntü oldu son 1 haftadır atopik dermatite döndü bebeğimin tüm kremlerini şampunını deterjanını değiştim ama hala geçmedi bugün nette mukuslu kaka örneklerine baktım benim bebeğiminki ile aynı huzursuzluk ta başladı yani alerjinin çoğu belirtisi var bir tek kanlı gaita yok o da zaten 3 -4.ayda ortaya çıkıyormuş sizde tanı nasıl kondu erken tanı konan var mı bana bir yol gösterin küçük diye test yaptırıp kan aldırma diyorlar napacağımı şaşırdım döküntülerine çok üzülüyorum egzema gibi yer yer ve çok kaşınıyor