Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık, doğduğu günden beri hep emzikle uyuyor,bu zamana kadar işimizi kolaylaştırıyordu ama şu son zamanlarda uyuyana kadar 40 kere emziği atıyor tekrar istiyor,onsuz da uyumuyor , uyuyunca biraz sonra ağzından düşünce uyanıyor buna nasıl çözüm buldunuz?Emziksiz uyuyayım diyorum ama öyle de hiç uyumuyor ,ne yapabilirim önerileriniz var mı