Nrmnn5308 Kızlaaaarr bebeğim 3 aylık emzigi uykuya gecialerde veriyorum ama sık sık uyandigi icin gunun yarısı emzik iciyor ne yapmam lazım bıraktırmak istiyorum ama aşamalı aşamalı yapanlar varmı
Elfkaraks Nrmnn5308 bende emmesinden korkup bıraktırmak istedim şuan 5 aylık iyi ki bıraktırmamışım emmesini asla engellemedi çünkü acıkınca emziği atıyor zaten kabul etmiyor
nrslkvnc Nrmnn5308 meme ile emzik farkını çoktan anlamıştır. İlk kırk gün genelde önermiyorlar farkı anlayamadıklarından dolayı.
Nrmnn5308 Elfkaraks insallah benimkide oyle olur biberon olsa cok sıkıntı olurdu emzikten verim alamadigi icin birakmaz memeyi herhalde diye umuyorum 🙂