Arkadaşlar, bebeğim 25 günlük. Sürekli ağlıyor😞 ağladıkça emmek istiyor, emdikçe de ağlıyor; tam bir kısır döngü içindeyiz😞 yememe içmeme çok dikkat ediyorum gaz yapmasın diye ama ne yapacağımı bilmiyorum. Bebeğim ağladıkça çok üzülüyorum. Emzik vermek zorunda kalıyorum çünkü her fırsatta emdiğinde de aşırı derecede kusuyor, çok tehlikeli durumla da karşı karşıya kaldığımız da oldu maalesef. Ne yapacağım😕Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻