Melek_asli32 Kubra0 5 aylık olmak üzere.biz süt ve mama gidiyoruz.gece emiyor sadece gündüz sağım.90 -80 -120 arasında degisiyor.60 ya da 70 çıktığı bile arada.sizin nasil
Hande2204 prensveprenses tahin pekmez surekli.tuketiyorum ben suda bol.iciyorum ama benim en fazla 100 cc cikiyor daha 150leri 170leri goremedim baska ozellikle bol tukettiginiz birsey varmi?
prensveprenses Hande2204 yani ben herşeyi yiyiyorm özellikle süt yapsn diye yediğim bişey yok açıkçası ama yeşil soğanın da çok faydası var
Minejjan Alp_prens açıkçası ilk zamanlar yiyordum bebeğim küçükken şuan 3bucuk aylık yemiyorum bile ekstra bişey , tahin , tahin helvası, incir , arpa suyu bunlar güzel süt yapmıştı bende
melasya hem emzirip bem sağım yapıyorum.değişiyo o yüzden gündüz güzel emdiğinde 90/120 kısa kısa emdiğinde 180/200 çok şükür diyeyim.her sabh iki haşlanmoş yumurta dereotu tahşn pekmez bolca suuuu.yemeklere hep sarımsak koyarım fazla fazla biyerde sarımsağın bebeklerde emme süresini uzattıgını olumustum..yeşil mercimek bol kimyonlu her yemekte bolca kimyon .bulgur pilavı ve bi çayım var hazır çayları bıraktım aktardan rezene kişniş muskat anason kimyon alıyorum sabahları ve akşamları yatmadan içiyorum hem gazı olmuyo hemde süt oluyo.boza da çok işe yarar deneyin tarcın ile.ve dinlenmek tabiki işin püf noktası uyku
Zehra_Ens melasya yazıyı ben yazdım zannettim 😂😂 beslenmemiz tamamen aynı. Yumurta sayısı sarımsak bulgur mercimek ce aktardan alınan çay 😅😅
melasya Nseyma Kubra0 emzirip bem sağım yapıyorum.değişiyo o yüzden gündüz güzel emdiğinde 90/120 kısa kısa emdiğinde 180/200 çok şükür diyeyim.her sabh iki haşlanmoş yumurta dereotu tahşn pekmez bolca suuuu.yemeklere hep sarımsak koyarım fazla fazla biyerde sarımsağın bebeklerde emme süresini uzattıgını olumustum..yeşil mercimek bol kimyonlu her yemekte bolca kimyon .bulgur pilavı ve bi çayım var hazır çayları bıraktım aktardan rezene kişniş muskat anason kimyon alıyorum sabahları ve akşamları yatmadan içiyorum hem gazı olmuyo hemde süt oluyo.boza da çok işe yarar deneyin tarcın ile.ve dinlenmek tabiki işin püf noktası uyku
Eslem_Somuncu Tahin helvasi yerdim normalde ama bebegimde reflu var fiskirir kusuyor baktim kesince kusmuyor onu yemiyorum daha kakaolu seyleri biraktim cikolata filan. Suyuda iciyorum sayilmz yemegimde duzenli degil hic bu aralar ama sutun olacagi varsa oluyor her sagimda en az 125 cikar iki memeden en fazla 260ı gordum gecen gece 1den 8e 7 saat sagmadim uykundan goguslerimin zonklamasiyla uyandim taştan farki yoktu bebegm 77 gunluk
inatdelisi Eslem_Somuncu sağma makinanızın markası ne acaba bende sağıyorum daha doğrusu sağamıyorum var mı bi püf noktası 🤦🏻♀️
Drysmsn Eslem_Somuncu kesinlikle bir bebegin rizki varsa süt olur ben yiyecek içecekle sütün olduğuna inanmıyorum sadece suyun etkili olduğunu düşünüyorum
kuzeyto Kubra0 11 aylik canim ama bu dedigim bebegim 7 aylikken cikan sut. 6.5 aylikken meme reddi yasadik, 2 gun ayrildim dondugumde bi daha emmedi😞 1 - 1,5 ay kadar da sagarak verdim ordan biliyorum. 8 ay gibi de komple biraktim cunku duzenli sagamiyodum
Omma kuzeyto ben de bebeğimde 2 gün ayrılmak zorunda kalacağım iş sebebiyle. Siz yanında yokken 2 günde bebeğiniz neyle beslendi acaba
kuzeyto Omma mama ama red sebebi mama degil biberon oldu. Anne sutunu biberonla verdigimde iciyodu ama emmiyodu😞Bi cocugun daha olsa tek gun ayrilmam emmeyi birakana kadar cehalet iste