2.5 aylık bebegim 2 gündür huzursuz. Uykusu sürekli bölünüyor. Gece saat basi uyaniyor. Bazen uyku sirasinda agliyor. Çok zor uykuya dalıyor. Kakalı bez sayisi bi anda 4 5 den 1e düştü. Bu dönemde normal mi? Gece o da çok huzursuz olduğu için ve uyumak istese de uyuyamadigi için calpol versemmi? Herkes ver bisey olmaz diyor ama. Doktor demeden calpol vermekte doğru gelmiyor bana. Ama benimde pilim bitmek üzere.