Benimde öyle arkadaşlar 40 günlük bebeğim, hep memede durmak istiyor, doymuyor mu acaba psikolojisine girdim doktorumuzla konuştuk, doymuyor değil böyle durmak istemesi çok normal en güvenli hissettiği yer anne göğsü dedi ve ilk 3 ay bi düzen beklememek gerek diye de ekledi, evet epey zor oluyor hiçbir işe bakılmıyor doğru düzgün uyunmuyor ama bu zamanları da geri gelmeyecek diyorum ve o öyle huzurluysa bende huzurla kaplanıyorum, yapışık ikiz gibi günlerimizi geçiriyoruz 🥲😊